Историја ВСС
Идеју о оснивању Аероклуба обновили су демобилисани српски пилоти који су 22. октобра 1921. године у кафани „Код белог орла“ у Београду и званично основали „Српски аероклуб“, који је 14. маја 1922. године преименован у “Аероклуб Краљевине Срба, Хрвата и Словенаца”.
У овом периоду Аероклуб постаје члан ФАИ-а, а за Председника је изабран инжењер Тадија Сондермајер, који на том месту остаје све до 1941. године. Марта 1923. године за доживотног председника изабран је кнез Павле Карађорђевић. Аероклуб је још два пута мењао име и то: 1929. године у „Аероклуб Краљевине Југославије“ и 1935. године у Краљевски Југословенски аероклуб „Наша Крила“.
До Другог светског рата Аероклуб је постигао значајне резултате пружајући помоћ у оснивању домаће ваздухопловне индустрије и предузећа за ваздушни саобраћај „Аеропут“. Окупацијске фашистичке власти су 1941. године забраниле рад родољубивим и патриотским организацијама. Међу њима је био и аероклуб.
По ослобођењу од 1945. до 1948. године у саставу Фискултурног савеза и Народне технике под именом Ваздухопловни савез Југославије настављене су ваздухопловне активности. Име организације је промењено 2003. године, када је промењено и име државе Југославије у Државна заједница Србија и Црна Гора.
Скупштина Ваздухопловног савеза Србије и Црне Горе на седници одржаној 27. јуна 2006. године у Београду, по окончању референдума о самосталности Црне Горе, донела је одлуку да се Ваздухопловни савез Србије и Црне Горе припаја са Ваздухопловним савезом Србије, и да Ваздухопловни савез Србије наставља правни континуитет Ваздухопловног савеза Србије и Црне Горе.